Fettisdag
Hejsan hejsan!
Tisdagen den 17:e februari var det idag, eller fettisdag. Semmeldagen.
Och jag har till och med kommit mig för att göra egna semlor :-)
I och för sig har vi alltid ätit hemgjorda, men det är första gången jag kommit till skott och själv gjort egna. Och för att vara första gången måste jag säga att de blev riktigt goda.
Och ja, jag kände för att vara lite överambitiös och spritsa grädden, bara för att det skulle bli finare på bild ;-)
Kalla mig bloggskadad och fotoskadad... ;-P
 
 
När man börjar bildgoogla och glömmer bort blogginlägget man håller på med; då vet man att det är dags att avsluta och publicera ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Så fina och GODA de ser ut!!!!
Jag blir så sugen att det är galet idag. Hela insta är full av semlor, säkert FB också (har inte varit där än), och bloggar.
Skulle gärna ta en semla med dig idag.
NJUT!!!!

Svar: Tack :-D Ja, jag blev riktigt nöjd med mitt första försök.
Ja, jag kan tänka mig att det vattnas i munnen att surfa runt i cybervärlden idag, speciellt om man bor utomlands och inte har samma tillgång till detta bakverk.

Skickar en cybersemla till dig :-) Hoppas du haft en fin dag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Mumsigt :D

Svar: Ja, de var riktigt goda :-D Känner mig nöjd för att vara första gången :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Ser riktigt proffsiga ut!

(och vad kul att alla tre som kommenterat hittills idag heter Annika :-D )

Svar: Tack :-D Jag blev förvånadsvärt nöjd med dem för att vara första gången :-)
Ja, det var en riktigt rolig tillfällighet med tre kommentarer efter varandra där ni har samma namn :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?