Jokkmokks marknad, Del 2 – Norrskensprylar
Det var ett specifikt marknadsstånd i Jokkmokk som jag verkligen älskade, och det har att göra med min kärlek till Norrsken. Jag gillade det här så pass mycket att det får ett eget inlägg :-)
 
Det var nämligen olika typer av prylar med Norrskenmotiv :-D
Böcker, örhängen (ångrar nästan att jag inte köpte ett par), halsband, vykort, tavlor...
och...
kolla bara in fickuret!!! Med en norrskensbild som urtavla.
Hur underbar!?!
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilka bilder du tagit på marknaden!!
WOW, så fina i både detta inlägget och inlägget nedan.
Så vackra.
KUL med alla kameror, och du har lyckats få fram stämningen på dem också.
Verkligen tacksamt för en som gillar att fota att gå på en sådan marknad.
Norrsken. HAR aldrig sett det. Men gissa om jag skulle VILJA.
Ha en fin dag!!!

Svar: TACK! Vad roligt att du tycker det :-D Ja, jag passade på att låta kameran smattra på ordentligt när det var så mycket andra systemkameror i omlopp också. Helt underbart att slippa känna sig så ensam när man fotar med en stor fet systemkamera :-D
Norrsken ja... Det ÄR verkligen något alldeles extra. Håller tummarna att du får chansen att se det någon gång i framtiden :-D

Hoppas du får en fin fortsatt måndag!

(Imorgon kommer det upp två bildbomber till från Jokkmokk) :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?