Mina senaste bilder i 365-utmaningen
I brist på annat tänkte jag lägga upp de senaste bilderna jag lagt upp i 365-utmaningen.
Som ni vet hoppade jag ju på även i år, för att se om det blir "tredje gången gillt". Höll tyvärr på att halka efter ganska snabbt, men jag har ryckt upp mig och publicerat ikapp. Plus att jag har förberett inlägg för resten av veckan och några för nästa vecka, så jag ligger ganska bra till för tillfället :-)
 
Om ni vill gå direkt till min utmaningsblogg, så finns den här ---> Pixelies 365 foton 2015.
Tyvärr tycker jag alltid det blir lite halvdåliga bilder såhär i början av utmaningen; eftersom att det faktiskt är vinter när vi börjar. Det blir bättre senare; mot våren och sommaren, då fotomotiven finns i överflöd.
 
 
Lime
 
 
Fönsterspegling
 
 
Klara, Färdiga, Gå (eget tema)
 
 
Ofärdig
 
 
Orörd
 
 
Lördagsgodis
 
 
Ram
 
 
Upphängd
 
 
Ögonfröjd
(mina älskade nya lampor från Ikea; Årstid)
 
 
Ljussken
 
 
Frontfigur
 
 
Spets
 
 
Från ovan
 
 
Allé (eget tema)
 
 
Färdmedel
 
 
Spretig
 
 
Insnöad
 
 
Fantasi
(tänkte på Narnia...)
 
 
Upphittat
 
 
Nykomling
 
 
Farkost
 
 
Släp
 
 
Mugg
 
 
Selfie
(fotad med lilla kompaktkameran; Sony)
 
 
Låga
Era fantastiska kommentarer!
1

åh, den nya marabou chokladen måste jag pröva!

Svar: Ja, den var riktigt god :-) Väldigt söt, så jag kommer nog bara att köpa den ibland. Men annars var den riktigt god :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Du håller ut alltså! Bra jobbat.
Jag tror inte jag skulle palla. Faktiskt inte.
Men, jag är sjukt utbränd vad gäller teman.
Smart att ha egen blogg enkom för temat. Ska titta lite på den också.
Dina bilder är sååå fina. Kan tänka mig att dina bilder slår de flestas i det temat.

Svar: Ja, jag hoppas verkligen jag ska lyckas klara hela året den här gången (annars hoppar jag inte på utmaningen nästa år) :-)


Håller med om att teman kan bli lite för mycket om man håller på för länge, eller är med i för många.


Ja, jag kände att det kunde vara en bra idé att göra en speciell blogg just för temat. Just för att det är varje dag, och för att jag ville publicera större bilder :-) Och reglerna för temat är att man måste skapa en egen kategori för bilderna, alternativt en separat blogg (för att utmaningsbilderna ska vara lätt att hitta om man även bloggar om annat) :-)


Och TACK för bildberömmet!!


Hoppas du får en fin fortsatt torsdag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?