Nyfredagsbabbel
God Nyfredag på er!
Eftersom det känns som om helgerna numera innefattar även fredag, så faller det sig väl ganska naturligt att torsdagar blir som en liten "nyfredag" :-)
Men nyfredag, helg, fredag eller vardag... jag är lika dålig bloggare oavsett veckodag. Och igår slog det mig varför det varit så i alla fall den senaste tiden.
 
Jag har varit så fokuserad på att inte halka efter i 365foton2015-utmaningen, och därmed hittills i år satsat mer på att hålla den bloggen igång än den här.
Pixeliebloggen är dock min ordinarie, den som jag tycker allra bäst om, så jag har inga planer på att lägga ner den. 
Jag lovar att jag ska försöka blogga oftare här, MEN jag tänker fortsätta att fokusera mycket på 365-bloggen. Anledningen är dels att jag verkligen, verkligen, verkligen vill komma i mål den här gången. Och jag har dessutom inte halkat efter ännu, vilket är det längsta jag hållit ut med en sådan utmaning hittills. 
Ni får gärna gå in och kika på mina bidrag till den utmaningen om ni vill.
Det är en underblogg till den här som jag använder till denna utmaning: pixelie.webblogg.se/trehundrasextiofem
 
Och för att inlägget inte ska bli helt bildlöst så lägger jag in de senaste bilderna jag publicerat på 365-bloggen; på temat Första. Som i Mitt första smycke. Hjärtat jag fick på min dopdag 1 september 1984.
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Du är duktig som kör tema på det sättet. Skulle inte orka med det själv.
Ja, torsdagar är härliga. Eller nyfredag som myntades en gång :-))
Finfin veckodag!!
Ha en riktigt fin nyfredag nu!!!

Svar: Tack :-) Ja, det är verkligen en utmaning. De tidigare åren har jag halkat efter redan i månadsskiftet januari-februari, så jag har kommit längre än jag brukar. Det vore så roligt om jag skulle lyckas ta mig i mål en gång :-)
Precis, torsdagar är härliga dagar. Numera har vi ju typ fredagskänsla två dagar per vecka istället för en :-D

Hoppas du får en fin fortsatt torsdag/nyfredag :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?