Winter Piteland II
God Ny Vecka på er allihopa!
Hoppas att ni haft en fin helg och att ni är redo för en ny vecka.
Ny månad är det ju dessutom också :-) Februari.
Det bästa med det är att januari är över. Inte för att den gått överdrivet långsamt, men jag är ju som ni vet inget större fan av januari.
 
Jag tänkte inte babbla så mycket i det här inlägget, utan direkt köra igång med del 2 av vinterbilderna från i helgen.
 
 
Fortsättning följer imorgon...
Era fantastiska kommentarer!
1

Sådär ska en vinter se ut!! ÅÅÅ vad fint!
ÅÅÅ så mkt snö. Underbart!!
OCH bilderna är så fina att jag vill hoppa in i dem!!
Här är det bara regn, reg och regn idag. Inte kul.
Önskar att det var som på dina bilder.
Ha en fin måndag!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar vinterbilderna :-D
Ja, vi fick verkligen en äkta vinter i år (till skillnad från förra året). I och för sig vet du ju vad jag tycker om snö ;-) men jag måste erkänna att det är en speciellt mysig känsla att promenera när det är alldeles vitt :-)

Nu kan det dock lugna ner sig lite, tycker jag ;-) När man kommer utanför själva stadskärnan (är ju alltid lite mindre snö i centrum) är plogkanterna lika höga som bilarna... utan att överdriva. Det är riktigt mysigt att köra när det är så, även om man måste vara lite extra uppmärksam vid korsningar :-)

Hoppas du fått en fin start på veckan!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?