Är du less på din bloggdesign?
Är du less på din bloggdesign?
Vill du ha en välgjord design, men känner att intresset och kunskaperna i kodning inte räcker till? 
Är svaret på dessa frågor "ja" så får du mer än gärna beställa en bloggdesign av mig. 
Jag längtar efter att designa igen, och det är för tidigt att göra om min egen blogg.
 
Jag gör personliga bloggdesigner (inom blogg.se) enligt Dina önskemål.
Designerna är välarbetade i alla mallar; inte bara på Startsidan och inläggssidan, utan även på Arkivsidan och Kategorisidan.
 
 
Här kan du läsa mer hur du gör för att beställa, samt priserna.
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jamen ja! Du är ju så himla duktig, gillar dom alla! :)

Svar: TACK! Det betyder så otroligt mycket när någon som är så duktig som du på design gillar mina designer :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Men aaaaw, vad du är snäll :) <3

Svar: Jag säger bara sanningen :-) Jag älskar dina bloggdesigner!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Men säger detsamma! Älskar dina då de är så personliga och du kan det här med "lilla extra". Färgerna passar alltid så fint ihop ;}

Svar: Som sagt; dina kommentarer värmer verkligen :-D
Vad roligt att du tycker de har "det lilla extra". Jag har alltid varit väldigt självkritisk, och blir därmed sällan riktigt 100% nöjd med det jag gör ;-) Och vad roligt att du gillar de färger jag använder. Det är just färgerna jag brukar tycka är svårast att bestämma mig för när jag gör en ny design. Provar alltid en massa olika färger och färgkombinationer innan jag är tillräckligt nöjd ;-)

Hoppas du haft en fin dag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Låter precis som jag :P hehe. Har svårt med att kombinera färgerna och känner mig sällan 100% nöjd. Händer ofta att jag är där och pillar i efterhand också, haha :D

Svar: :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?