Gott Nytt År!!!


Har tyvärr ingen bra nyårshälsningsbild i år, så jag bjuder på ett foto av en av mina Underbara julklappar –kandelabern jag fick av min syster.
Jag har önskat mig en sådan i flera år, och önskan har varit i klass med kameran (Mark). Nej, jag överdriver inte!
Den här underbara ljusstaken höjer verkligen mysfaktorn från 100% till 500%! :-D

Men jag halvtappar fokus lite grann... det var inte meningen att skriva så mycket i det här inlägget, utan jag vill bara önska er ett riktigt


GOTT NYTT ÅR!!!

Hoppas ni får en mycket fin start på 2015!
Era fantastiska kommentarer!
Ruth i Virginia
1

Vilken tjusig candelaber! Tyvärr skulle jag inte ha rum för en i den storleken,
även om jag gärna skulle vilja ha en. Roligt att få en present man innerligt önskat sej. :)

Svar: Tack! Ja, jag älskar den verkligen :-D Har hunnit förbruka typ 20 ljus redan (fyra omgångar) ;-) Jag "håller igen" lite, då ljus ju är så dyra (tycker det är snyggast med Kronljus, så det är vad jag vill ha i den). 100 spänn (eller okej, 99) för 50-pack.
Ja, det var verkligen en fantastisk julklapp (och allt annat jag fick också naturligvis) :-D

Hoppas Nyårsdagen varit mysig :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?