Styra upp bloggen
Det är alltså fredag idag... igen.
Det var ju NYSS jag skrev blogginlägget förra fredagen. Jag vet att jag upprepar mig, men VAR tar veckorna vägen? Jag vet att tiden går snabbare när man är vuxen (och snabbare ju äldre man blir) men det här är nästan löjligt.
 
Det börjar vara dags att styra upp bloggen också, då jag tycker den börjar slira en aning ;-)
Tror jag måste sätta mig ner och göra någon typ av planering, eller i alla fall en lista med bra bloggämnen, för att minska på dessa korta nonsensuppdateringarna. Det var ju trots allt därför som jag lämnade min första blogg.se-blogg (bland annat). För att jag hade för mycket nonsensinlägg utan mening eller tanke bakom.
Så jag lovar att det kommer bli bättre :-)
 
Ville i alla fall bara kika in och berätta detta :-)
Och lite grann för att jag är bloggsugen, men inte har några idéer för tillfället ;-)
 
 
Och för att inlägget inte ska bli helt bildlöst...
 
 
...det blev en plocksallad från Kvantum till lunch idag,
och sallad kan bli rätt bra på bild ;-)
Era fantastiska kommentarer!
1

Åh, vi åt plocksallad förra veckan, och jag blev helt lyrisk när jag såg att de hade VARMRÖKT LAX i salladsbaren! Jag plockade en hel låda (inte den stora förstås, utan en av de mindre i plast) med lax och åt till frukost tre dagar i rad. :D

Svar: Ja, visst är det gott :-D
Ja, Kvantum fick in lax i salladsbaren för några månader sedan :-) Tänkte på dig, men har glömt att säga något.

Trevlig helg till er alla tre :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Bra lunch det där. Visst är det kul med fotografering men jag önskar att jag kunde fota mycket bättre. Önskar dig en fin helg. Kram Suss

Svar: Det var en riktigt god lunch :-D
Hoppas du får en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Gott!

Svar: Ja, det var riktigt gott :-)
Hoppas du får en fin fortsatt helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?