Mina födelsedagspresenter 2015
Tänkte först lägga upp de här bilderna i förra inlägget, i och med att det var födelsedagsbilderna. Men så fick det bli såhär istället.
Fick en massa jättefina presenter av allihopa :-D
 
 
 
När jag öppnat ett av paketen fick jag fram denna lilla ask med texten "Lapland jewelry", och inuti den låg de underbara NORRSKENSÖRHÄNGENA jag såg på Jokkmokks marknad i vintras!!
Jag hade inte ens tänkt på att önska mig dem, men det var en underbar present :-D
Nu ska jag verkligen få det till att bli att fixa det ena hålet, det i vänster öra, som vuxit igen.
 
 
Denna vackra bukett fick jag av min brors flickvän, som är en otroligt skicklig florist :-D
 
 
My family knows me... ;-)
I´m just crazy about the American flag!
 
 
Inuti fanns ett paket innehållande denna vackra presentbox. Det var svårt att fånga den på bild, då den även glittrar. Så den är ännu finare i verkligheten. :-D
Inuti den fanns en s.k. "evighetspenna". Den skriver med vanlig skrift, men fungerar hur länge som helst.
 
 
Och så en ny kontorsstol !!!
Min förra var ju både knäckt i ryggen och sitsen var trasig, vilket resulterade i att jag alltid fick så ont i ryggen när jag satt vid datorn (vilket uppenbarligen inte är det mest ultimata när man bloggar samt redigerar mycket bilder... ;-)) Och speciellt nu när jag även börjat om att skriva så blir det ju ännu lite mer datortid.
Därför känns det numera helt ljuvligt när jag sätter mig ner vid datorn.
Jag kan luta mig bakåt utan att ramla baklänges och jag kan sitta där ett tag UTAN att det strålar i ryggen när jag ställer mig upp :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

Oj vad fina presenter :)
Gillade örhängena, så himla fina

Svar: Tack! Ja, jag fick verkligen fina presenter i år (och då känns det ändå som om jag faktiskt har fått mer än nog förra året för att täcka de kommande tio åren... ;-))
Ja, visst är örhängena underbara!!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?