Älskade morfar 1933-2015
Idag blir en tung dag.
Idag är det begravning för älskade morfar.
 
Det är anledningen till att jag inte levererar något riktigt blogginlägg idag.
 
 
Världens bästa morfar.
Du var en på miljonen.
Era fantastiska kommentarer!
1

Så tråkigt! Deltar i sorgen <3

Svar: Tack
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Så ledsen för er allas skull, Erica.
Tungt och sorgligt.
Hoppas att det blir en vacker begravning.
Jag beklagar sorgen djupt. Din morfar var lika gammal som min pappa är.

Svar: Tack för dina ord.
Det var verkligen en tung dag idag. Morfar och mormor har alltid varit mer som "extraföräldrar" -vi har haft väldigt nära kontakt med dem. Dessutom är det bara 4 km mellan dem och där vi vuxit upp. Så det är gångavstånd, eller några minuter med bil.

Och det var verkligen en vacker begravning. Allt passade så bra in på morfar. Dessutom fick vi präst enligt önskemål, och hon höll ett sådant fint tal om morfar.

Morfar var en sådan person som alla tyckte om. Det finns inte någon som har ett ont ord att säga om honom. Och han sa aldrig ett ont ord om någon. Under hela min livstid har jag aldrig sett honom arg.

Det känns verkligen tomt utan honom. Men jag tänker på att han nu är på ett ställe där han slipper cancern, att han fick somna in hemma i barndomshemmet istället för på sjukhus och så har jag ju alla minnen av honom kvar här hos mig :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

<3 <3

Svar: Tack :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Kram!

Svar: Tack :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?