A part of Piteå
Era fantastiska kommentarer!
Ruth i Virginia
1

Har inte tittat in här på ett tag så inte sett detta inlägg.
Vilken underbar plats ni har i Piteå! Ser ut som en stor
park. Den skira grönskan på de vackra björkarna och
regnvåta bräder gör en fin kontrast. Det blir A+!!!

Svar: Tack :-D Ja, visst är det vackert (och då är bilderna tagna innan allting slagit ut). Det är egentligen inte så stort, utan ser större ut på bilderna. Denna lilla "park" är lagd en bit längst kanalen som går i utkanten av stan. Ett stenkast därifrån ligger dock Badhusparken (den ligger också intill kanalen), som är en lite större park.
Det är verkligen vackert här i Piteå under våren och sommaren! :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Piteå ser ut att vara en mysig stad! Jag har aldrig varit där.

Svar: Ja, Piteå är en jättemysig stad! Men bara under sommarhalvåret (då vill jag inte bo någon annanstans). Men under vintern är det, i mitt tycke, en oerhört död stad.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?