Grönt är skönt
 
 
Dessa bilder är fotade i tisdags, den 26:e maj.
Era fantastiska kommentarer!
1

Utrolig fine bilder :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar mina bilder :-D
Och varmt välkommen till min blogg :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Det är så härligt att se hur allting börjar att blomstra varje vår! :) Jättefina bilder! :)

Svar: Ja, visst är det härligt! Våren är verkligen min favoritårstid :-D
TACK för bildberöm :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Grönskan som är nu är helt underbar! Allt i naturen vaknar till liv! Jättefina bilder!

Svar: Ja, visst är den underbar! Jag älskar verkligen den ljust gröna färgen som naturen har just nu! Våren är min favoritårstid (till och med bättre än sommaren) :-D
Tack för bildberöm!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?