Nicke Nyfiken smakar vidare
Vid det här laget vet ni att jag är som Nicke Nyfiken när det kommer till nyheter, därför fick denna godsak följa med mig hem från Kvantum idag... ;-)
Tyckte det lät som lite "underlig" fyllning, men det gjorde bara att nyfikenheten blev lite större. Och jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Inte så att den gick upp på förstaplatsen över mina favoriter, men den var faktiskt riktigt god.
 
Jag började även fundera över vilka smaker jag skulle kunna tänka mig att testa om de kom ut...
Kom fram till dessa:
 
KörsbärFrystorkade körsbär i chokladen, som med Jordgubb.
SmultronSamma som ovan. Men det kanske skulle bli för likt jordgubbschokladen?
MarshmallowSmå marshmallowsbitar i (om det skulle gå). Jag vet, det låter som om det skulle bli en PÅ TOK FÖR SÖT chokladkaka, men jag skulle garanterat vara för nyfiken för att låta bli att smaka.
 
Vad säger ni Marabou? ;-)
 
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Åh den måste man ju smaka på!

Svar: Ja, den var riktigt god :-) Finns i två smaker, men tyvärr så kommer jag inte ihåg såhär ur minnet vilken den andra smaken var.
Hoppas du får en fin helg!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

aldrig sett sånt choklad i affären :O

Svar: Jag såg den förra veckan, och blev så nyfiken att jag var tvungen köpa hem en :-) Den var riktigt god :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?