Tjutoa
 
 
Morfar.
Idag skulle du ha fyllt 82år. Idag på Tjutoa.
Men så blev det inte :'(
Jag tänker på dig lite extra idag, och kände därmed att jag ville skriva några rader här.
I mitt huvud kommer tjutoa (22:a maj) alltid att vara din dag.
Jag tänker på dig och jag saknar dig ♥
 
 
(Bilden är fotad på midsommarafton 2012)
Era fantastiska kommentarer!
1

Så fin bild av morfar. Tack vare dig har familjen otroligt vackra portätt av honom. Förstår att du saknar honom mycket.

Svar: Tack :-D Han var den enda i familjen som alltid både glatt och frivilligt gärna ställde upp framför kameran :-)
Ja, jag saknar honom otroligt mycket. Idag, då det som sagt var hans födelsedag, åkte jag och mormor förbi minneslunden i Hortlax med ljus och blommor. Det kändes bra att få säga "grattis på tjutoa" även om han inte finns här på jorden hos oss längre.

("Tjutoa" syftar på hans födelsedagsdatum, 22:a maj. Han själv sa alltid just Tjutoa när han pratade om den dagen. Han älskade att fylla år och han älskade kalas.)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?