Längtar...!!
 
Någon mer som längtar?
Era fantastiska kommentarer!
1

Klart man längtar, älskar julmust haha! :)

Svar: Åh, ja! Julmust är verkligen gott :-D Det får gärna bli december så snabbt som möjligt :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag längtar så galet mycket ... och ännu mer nu!

Svar: Ja, man vill verkligen att november ska ta slut nu så att det kan bli december :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Ja, jag!
Åh, vilka mysiga bilder :')

Svar: Tack! Ja, man vill verkligen komma till slutet av november nu :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Anonym
4

Absolut!!
Jag med!!
vet du, jag ska börja smyga upp sådant som tar tid...gardiner, mattor + att jag ska rigga julbelysningen (utan att tända den). Göra sådant som tar tid innan Thanksgiving. Sen ska jag fira Thanksgiving, som jag älskar. OCH sen, ja då är det ju jul!!
Underbart.
Dina bilder ÄR så fina!!

Svar: Ja, nu är det verkligen nära till årets bästa månad! Älska December :-D
Vad mysigt det låter att börja smyga upp lite förberedelser inför julen. Som du vet är jag ju lite avundsjuk på er Thanksgiving. Jag önskar att vi också hade någonting att se fram emot i november, i väntan på julen :-)

Hoppas att du och din familj får en riktigt FIN Thanksgiving :-D

Tack för bildberöm!
P I X E L I E - Erica Pettersson

5

Det var jag som skrev kommentaren ovan. Blogg.se kommer aldrig ihåg de uppgifter man lämnar, trist nog....

Svar: Jag förstod det :-)
Ja, det är Kom ihåg mig-funktionen som inte riktigt brukar vilja hänga med. Det har varit så i princip så länge blogg.se funnits. Jag har ändå turen att det ganska ofta fungerar för mig.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?