Fyra år sedan...
Tänk att det gått 4 år... FYRA år sedan jag åkte iväg till Belgien på utlandspraktik!
Jag vet att det kanske verkar löjligt att uppmärksamma en sådan här dag, men för någon som så sällan har möjlighet att åka utomlands lever man lääänge på de gånger man verkligen får komma iväg.
 
Idag är det alltså precis på dagen fyra år sedan avresedagen för Belgienresan, och jag önskar verkligen att man kunde vrida tillbaka tiden.
För fyra år sedan hade vi ganska precis kommit fram efter en dags flygningar -först från Kallax till Arlanda, sedan till Köpenhamn för att sedan flyga sista etappen till Bryssel.
Det känns som det var igår, samtidigt som det känns som decennier sedan...
 
Här kan ni, om ni vill, se fler bilder från Belgien.
 
Era fantastiska kommentarer!
1

men åh så vackert!! <3

Svar: Tack! Ja, vi åkte verkligen till Belgien precis under rätt tid på hösten! Det var sannerligen VACKERT när vi var där, vilket gjorde det helt underbart att fota :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Åhh så vackert!

Svar: Tack! Ja, vi var verkligen där precis de veckor då hösten var som allra vackrast :-D Ibland önskar jag nästan att man faktiskt kunde vrida tillbaka tiden lite då och då ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

måste ha varit superkul!

Svar: Ja, det var verkligen en rolig resa! Helt ärligt en av de bästa sakerna jag gjort hittills :-D
Och det skadade ju inte att vi lyckades pricka in höstens två finaste veckor :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Åh så härliga bilder :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?