Welcome October
Så skriver vi Oktober 2015. Redan!
Vi är så att säga "inne på slutspurten" av detta år. Ja, jag vet att det är tre månader kvar, men jag räknar de tre sista månaderna lite som slutspurten. Bortsett från december så har vi kommit till årets absolut tråkigaste månader.
Det har väl inte undgått någon att jag inte tycker om hösten... ;-P
Den tiden på året då det bara är kallt, nörkt och regnigt. Nej tack, säger jag. Ge mig vår och sommar igen!
 
DOCK måste jag erkänna att vi inte kan klaga på den här hösten. Även om det regnat och varit mulet ibland, så har det verkligen varit otroligt fint väder större delen av september, samt andra halvan av augusti.
Vi, eller i alla fall jag, behövde sannerligen det efter den här dåliga sommaren. Jag behövde verkligen lite solenergi för att klara vintern, då jag har nog svårt att ta mig igenom den som det är.
 
Så... nu får vi se vad oktober har planerat för oss.
Nu trotsar vi mörkret, tänder några ljus och blickar fram mot den underbara högtiden julen som kommer rusande emot oss med stormsteg.
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Alltså, det går verkligen snabbt! Men oktober är alltid en vacker månad, så inte mig emot :)

Svar: Ja, visst går det snabbt! Känns ju som om det var alldeles nyss som 2015 var det nya året...
Och ja; jag håller med om att oktober är en vacker månad (i alla fall första halvan av månaden) :-)

Hoppas du får en fin oktober!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Fin bild :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Sam
3

vacker bild :D

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?