Tack Bredbandsbolaget!

Min kanalbox har verkligen bråkat med mig nu i eftermiddag. Där ett tag var jag nära att bara kasta ut den genom ett fönster! Alla kanaler i paketet slutade att fungera, förutom 1:an, 2:an och 4:an. Många kanaler är i och för sig inte lika farligt om de strular, men jag vill ju gärna ha i alla fall 3:an och 5:an...
Och även om de inte läser just det här inlägget på min lilla blogg, så vill jag skicka ett helt lass med stora TACK till Bredbandsbolaget!
De två personer jag pratade med på supporten (var tvungen ringa två gånger, då det inte rättade till sig första gången) var verkligen både jättetrevliga, tillmötesgående och mycket hjälpsamma.
Ett stort Tack till er båda för ert tålamod med mitt (svårlösta) problem!
Jag har varit kund hos bredbandsbolaget i ungefär nio år (tror jag det är) och jag har verkligen bara positiva erfarenheter av detta företag. Jag har alltid fått mycket bra hjälp av supporten (som för övrigt har öppet alla dagar från 8 på morgonen till 10 på kvällen!) och jag tycker alltid de är otroligt tillmötesgående.
Under dessa år har mina tjänster strulat kanske en handfull gånger (max), vilket är ett bra resultat för ett helt decennium.
TACK Bredbandsbolaget!!
Era fantastiska kommentarer!