Mysfaktor
Jag hittade även dessa två bilder, vilka också är från hösten 2012. Och jag måste säga att på ett sätt gillar jag dem faktiskt fortfarande. I och för sig finns det lite saker att önska i kvalitén t.ex. i bilden som är fotad rakt uppifrån, men jag gillar känslan i dessa bilder.
Även om jag inte gillar höst, vinter och mörker så är det nästan som om jag faktiskt gillar det när jag ser de här bilderna :-)  Oops, det blev ett väldigt svamlande ;-)
 
För tillfället håller jag på att fundera över vad jag ska göra för video härnäst att lägga upp på min YouTube-kanal... Har ni några bra idéer får ni mer än gärna tipsa om dem här i kommentarsfältet.
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Riktigt mysiga bilder!

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D Ja, jag gillar känslan i just dessa bilder :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Mysiga bilder!

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Åh, du kan göra "en dag i ditt liv", eller berätta om "en av de bästa dagarna i ditt liv". Eller ge foto-tips? :-)

Svar: Ett stort Tack för dina förslag :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?