Ny design och ny hemsida
Sådär; nu har jag fixat en ny design. Jag gillade den förra, men med tanke på att menyn låg högst upp så var den inte den mest ultimata när det gäller en blogg som inte har Pro. Och jag tycker inte om när min blogg inte ser ut/fungerar som jag vill. 
Därför pysslade jag ihop en design som passar lite bättre ihop med reklamen. Dock tycker jag ju att panoramareklamen kunde vara liiiite mindre... Varför måste den nödvändigtvis ta upp typ hela skärmen? 
Nåja, det är som det är.
Som sagt så gillade jag den förra designen, och jag blev inte less på den lika fort som tidigare designer. Därför kan det hända att jag tar tillbaka den senare, när jag skaffat Pro igen.
 
Tänkte i alla fall att jag fortsätter att köra på den (hyfsat) avskalade och rena stilen på bloggdesigner; mest så att bilderna kommer fram ordentligt.
Vad tycker ni om nya designen?
 
 
Jag har även, äntligen blivit klar med min hemsida. Fick ett tips för ett tag sedan om sidan wix.com, och det var verkligen en bra sida. Man kan verkligen pyssla ihop en hemsida som man vill ha den utan att man egentligen behöver kunna någonting om kodning... :-)
Nu har jag för tillfället ett gratiskonto där också, vilket betyder att hemsidan inte går till en helt egen domän, utan till en "underdomän" ungefär som jag har här på blogg.se. Men var sak har sin tid, eller hur :-)
Här kan ni klicka om ni vill kolla in den, eller så klicka på länken i min meny.
Era fantastiska kommentarer!
1

Jag läser väldigt lite bloggar nuförtiden men det händer då och då. Sedan jag slutade blogga själv så har jag endast min instagram. Den handlar om fotografi som jag brinner för. Känns bra att få utlopp på sin kreativitet någonstans :)

En mycket fin design du har, stilrent och behagligt att läsa samt titta på :) Du är så duktig på så mycket <3

Svar: Ja, det känns verkligen bra när man har något ställe där man kan få utlopp för kreativiteten, precis som du skriver :-)
Vad roligt att du gillar min design! Blir så glad av din kommentar :-D

Tack för ditt Instagramnamn; ska gå in och kika :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Du kan förresten mig på instagram: jlt__photography
Där lägger jag ut mina bilder då jag slutade blogga.

3

Hej Erica! Hoppas allt är bra, att dieten flyter på och att jobbet är finfint!
Länge sen jag såg dig hos mig. OCH det var ett tag sen jag var här också, för den delen.
Snygg design, men det har ju du ALLTID!!
Skulle önska att du kunde designa MIN blogg, men du brukar ju säga att du bara kör blogg.se etc.
SYND :)
Hälsningar från mig!!

Svar: Hej! Ja, det var verkligen länge sedan! Jag har varit in ibland på din blogg även den senaste tiden, men det har tyvärr inte blivit av att kommentera.
Kosten går lite halvt-om-halvt just nu, men jag har en positiv känsla inför framtiden ändå ;-) Jobbet går bara fint! Fick nyligen förlängt med ett halvår till, så det känns bara bra :-D

Tack! Vad roligt att du gillar designen :-D Var tvungen byta då den förra inte passade så bra till ett gratiskonto (då man måste ha reklam på bloggen). Annonsen högst upp ställde till det för menyn jag hade allra högst upp på sidan.

Ja, än så länge designar jag bara här på blogg.se, då det bara är här jag kan kodmallarna. Har dock länge önskat att jag kunde koda oavsett bloggplattform. En dag kanske ;-)

Ha det fint :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?