PIXELIE TESTAR | Marabou filled with Oreos
Ni som följt min blogg länge vet vid det här laget att jag har en mycket svag motståndskraft när det gäller nyheter. Man skulle kunna säga att jag är en riktig Nicke Nyfiken, vilket betyder att jag naturligtvis var tvungen köpa hem denna nyhet från Marabou.
De har ju i och för sig redan en chokladkaka med Oreo, men där är det bara småbitar av själva kexet mixat med chokladen. I denna nyhet – vilken för övrigt är hela 320gr! – är det hela kexbitar i mitten samt att den är fullproppad med fyllning.
 
Min uppfattning nu när jag smakat den är att den är god. Ingen halleluja-upplevelse kanske, men jag skulle absolut kunna köpa den fler gånger.
Dock är den mycket mastig, så att smälla i sig hela på en gång kanske inte direkt är att rekommendera...
 
Marabou "Oreo filled" får av mig 4 av 5 Norrsken av mig.
 
 
Har ni smakat?
Brukar ni vara nyfikna på nyheter i mat -och godishyllorna?
Nu ska jag fixa det sista med mina EFIT-bilder från idag (kört ett eget Efit). De kommer upp på bloggen om en stund.
Era fantastiska kommentarer!
1

måste testa ser underbart god ut

Svar: Gör det :-) Den var riktigt god :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Ja gillar oxå o testa nyheter :)

Svar: Vad roligt att höra att det är fler än jag som gillar nyheter :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?