Life isn´t about waiting for the storm to pass, it´s about learning to dance in the rain
Idag blev jag lite rastlös på eftermiddagen, så jag åkte en sväng till Backcity. Hade i och för sig några ärenden dit, men det blev några fler saker än bara de jag behövde ;-)
På Dollarstore hittade jag bland annat väggorden på övre bilden i detta inlägg. Tycker jag brukar ha svårt för att hitta väggord med just de ordspråk jag gillar, men idag råkade jag hitta ett med precis ett av mina favoriter. Dessutom för endast 40 kr :-)
Nästa stopp var ÖB, och där hittade jag iPhone-skalet på de två nedre bilderna. Även dessa med samma ordspråk som väggorden.
Brukar egentligen inte lägga mina pengar på mobilskal, men jag kunde inte låta bli. Dessutom var inte heller detta några pengar att prata om ;-)
 
Annars har jag inte gjort något särskilt idag.
Mådde risigt igår på jobbet; så pass att det kändes som jag höll på att bli sjuk, och när jag kom hem hade jag lite feber. Marginellt, men ändå. Därför har mina planer för helgen varit att ta det lugnt och hålla lite koll på min temperatur, så att jag är "fit for fight" på måndag.
 
Om några minuter blir det i alla fall att se Melodifestivalen, deltävling 3.
Eller... who am I kidding? Jag kommer antagligen att börja se tävlingen för att bli fullkomligt rastlös efter typ en kvart och istället börja med en massa andra saker. Så brukar det alltid bli för mig när jag ska se musikprogram. Jag hamnar framför datorn eller något annat som lockar mer; även om jag har programmet på i bakgrunden.
 
Nåja; hoppas ni får en mycket trevlig lördagskväll allihopa! (Vad ni än har för planer.)
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?