Det somrigaste trädet som finns!
Ja, varför inte... vi kör väl på tredje omgången Björkbilder när jag ändå kommit igång (och har dem redo).
Jag vet; jag har otroligt svårt för det här med att tidsinställa inlägg... Helst vill jag publicera dem så fort de är klara typ ;-)
 
Så här kommer den alltså; sista bildbomben med Björkbilder.
Det är inte de sista bilderna från fotopromenaden, men det är de sista bilderna på just Björkarna.
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Ja gillar inte björkar för allt pollen :P

Svar: Ja, jag förstår att alla med pollenallergi inte gillar björkar. Det kan inte vara lätt, då det ju är träd som finns typ överallt...
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?