Lillördag med Kladdkaka
Om man kallar Onsdag för Lillördag, visst får man baka kladdkaka då? ;-)
Det var i alla fall evigheter sedan, och jag blev så sugen på det nu ikväll.
 
Har även uppdaterat Instagram med en massa nya inlägg nu under kvällen. Ni kanske har märkt att det varit mycket låg aktivitet på mitt konto där den senaste tiden. Har dock ny surf nu, så jag kan uppdatera mina sociala medier via mobilen igen :-)
Tycker i och för sig inte om att blogga via mobilen, men Instagram/Facebook/Twitter går bra :-)
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Farligt gott..klart man måste unna sig lita gott :)

Svar: Ja, det var verkligen gott :-) Ja, och man kan alltid utnyttja att det är lillördag ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Men nu gjorde du mig sugen på kladdkaka ju. Haha den såg ju så god ut!

Svar: Ja, den var riktigt god :-)
Du får baka en sådan till fredagsmys idag ;-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Gud vad gott

Svar: Ja, det var riktigt gott :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?