Some details from my home
 
Några detaljbilder från mitt hem som jag tog för någon kväll sedan när jag fick ett ryck att fota lite.
Jag älskar min lägenhet mer nu än jag gjort på länge någonsin! Visst skulle jag HELST vilja flytta till en 2:a eller 3:a, och det ÄR ju faktiskt väldigt slitet här. Men jag älskar i alla fall stället betydligt mer nu sedan jag rensat bort så otroligt mycket. Jag älskar de öppna utrymmena jag börjar få.

Dock älskar jag INTE tapeterna!
De är skabbiga, slitna och trasiga. Och det är inte ens sådant som blivit slitet under mina år här. Där det är rivet och slitet var redan där när jag flyttade in (fattar inte varför jag inte dokumenterade DÅ hur det såg ut!). Samma med alla spikar som hänger lite där och där...
Förutom mina LACK-hyllor (från IKEA), som det naturligtvis är jag som satt upp, så har jag bara använt mig av befintliga spikar när det varit något jag haft på väggarna.
Men i år är det faktiskt tapetseringsår för min lägenhet!!! Så jag ska få nya tapeter här i rummet och i hallen under 2017! :-D YAY! Tydligen är det 13 år som gäller för tapetsering, i alla fall för den hyresvärd jag hyr av.
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?