Typiskt April
 
Imorse vaknade jag upp till detta vita landskap...
Trots att vi vet att det inte är någon ovanlighet att det fortfarande kommer snöoväder i April månad så blir en ändå på något sätt besviken när det sker. Speciellt om det varit flera dagar med vårkänslor.
Någon som håller med?
Men snart (om 1 vecka) går vi in i MAJ! Vårmånaden Maj!
Visst, det kan fortfarande komma någon snöflinga i början av den månaden också, men det är ändå i den månaden som hela naturen verkligen exploderar! Det är hur ljuvligt som helst. Med andra ord: Det finns en anledning till att det är min favoritmånad.
Det brukar ske på typ en vecka, ungefär i mitten på Maj.
Det brukar gå från helt kala träd till helt utslaget (med den skira grönskan) på endast några dagar.
Jag ÄLSKAR det :-D
 
Vilken är DIN favoritmånad?
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?