Förkylt
 
Just nu känns det faktiskt riktigt bra att sluta klockan tolv.
Förkylningen slog till hos mig i söndags, och för tillfället känns det med symptomen tung i huvudet, tjock näsa, irritation i halsen, ont i alla leder samt frossa som kommer och går.
Egentligen är det alla symptom jag alltid brukar få vid feber, men tack och lov är kroppstemperaturen som den ska :-)
 
Det enda jag egentligen gruvar mig för just nu är att jag måste ut en sväng till innan jag riktigt kan gosa ner mig i soffan. Efter jobbet åkte jag till Kvantum, men när jag kom hem kom jag på att jag glömde köpa mer nässpray (vilket är ett MÅSTE när jag är förkyld). Som tur är har jag typ 50 meter till Apoteket, så när jag skrivit färdigt detta tänkte jag stålsätta mig och ta mig ut :-)
 
MEN efter DET... Hej soffa och filt!
Era fantastiska kommentarer!
1

Krya på dig! <3

Svar: Tack :-)
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?