2017 - Bloggens år...
GOTT NYTT ÅR på er allihopa! (Om jag fortfarande har några läsare kvar).
Hoppas ni haft ett mycket fint nyår, och att 2017 börjat på bästa sätt för er.
 
Jag är medveten om att jag skrivit såhär ett x antal gånger tidigare, så jag har egentligen ingen bra förklaring till varför ni skulle tro mig den här gången. Annat än att jag verkligen känner mig taggad just nu...
Känner mig taggad att väcka bloggen ur den koma den legat i under typ två år.
Jag är otroligt bloggsugen, och för tillfället känner jag sannerligen det här med "nytt år, nya möjligheter" bubbla inom mig.
2017 hoppas jag verkligen kommer att för min del bli bloggens och Youtubekanalens år!
Och eftersom ett av mina nyårslöften är att fota mer så tror jag detta kan bli bra. Hoppas bara att jag kan uppfylla det också.
 
Som sagt; hoppas ni haft ett Gott Nytt År!
NU taggar vi 2017!!
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Godt nyttår :)

Svar: Gott nytt år :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jag läser ännu =)

Svar: Vad roligt att du är kvar på min blogg, trots min bloggkoma :-D Men planerna är som sagt att väcka den ur dess dvala under 2017, då jag har ett enormt bloggsug just nu :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Gott Nytt År!

Jag ser fram emot fina bilder från dej under 2017 :-).

Svar: Tack, detsamma! :-D
Ja, nu kör vi 2017 :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Ja, så roligt att höra! :-D Blev så glad när du lagt upp ett inlägg. Ser fram emot fler! :-) Gott Nytt År på dig!

Svar: Vad roligt att du tycker det! Vad glad jag blir av att läsa din kommentar :-D
Gott Nytt År!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Ruth i Virginia
5

Klart du ska fortsätta med bloggen. Har njutit av fotona av dina vackra björkar.
Snart börjar musöronen komma fram igen. :)
Gott Nytt År !!

Svar: Vad roligt att du tycker det :-) Och vad kul att du gillar mina björkbilder :-D Ja, man hinner väl knappt blinka så är de gröna igen :-) Dock är det ändå fyra och en halv månad kvar...

Gott Nytt År!
P I X E L I E - Erica Pettersson

6

Blogga på nu, Erica!! Låt bloggen blomma. Med bilder och med kloka tankar.
God fortsättning på 2017!!

Svar: Tack, detsamma :-D
Ja, jag vill verkligen att det här ska bli bloggens (och Youtubekanalens) år :-) Det har inte börjat så bra i och för sig ;-) men det är väl som det oftast är i början av året. När det är mörkt större delen av dygnet och man därför inte kommer sig ut så mycket för att fota... Men jag känner mig fortfarande taggad :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?