Fredag, tacos, mukbang och Youtube-idéer
Då var det fredag då... igen!
Känns som om det är allt jag skriver... Men veckorna går verkligen så himla fort! Och den här veckan i synnerhet.
Dessutom är det en riktigt bra vecka!
Förutom att det är lön idag, så fick jag igår veta att jag får vara där jag för tillfället jobbar under hela februari!
Hittills har jag ju fått veta vecka-för-vecka, men nu har jag alltså fått ända fram till 3:e mars!!! Yay!!
 
Annars då? Tja, egentligen har jag väl inte gjort så hemskt mycket idag.
Har dock kommit mig för att spela in en ny video till min Youtubekanal... Ett tag efter att jag kommit hem ställde jag mig och gjorde iordning lite fredagstacos, satte igång kameran och spelade in min första mukbang. I skrivande stund håller den på att laddas upp på min kanal. Det kommer dock att ta en stund, eftersom videon är ganska lång (runt 15-16 minuter). 
Har ni några bra förslag på videoidéer ni vill se på min kanal får ni gärna skriva dem i en kommentar :-D
 
Värt att nämnas är också hur lycksalig jag blev imorse, strax innan jag skulle åka till jobbet...
Klockan var lite över sju, och när jag tittade ut hade himlen börjat färgas rosa borta mot horisonten. Vilket naturligtvis betyder soluppgång. Soluppgång! Så pass tidigt! Ännu ett YAY!
Okej, själva solen kommer ju naturligtvis inte upp exakt då. Det tar ytterligare ett tag. Men bara det att det blir soluppgångsljus vid den tiden är helt awesome!
Helgen börjar bra...
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Så fint du har gjort det här på sidan. :)

Svar: Tack :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Var tvungen att googla mukbang. Vilken grej alltså. Nej, jag skulle inte vilja sitta och äta framför en kamera och snacka samtidigt. Jag är så himla kletig av mig, haha. Kollade din film, och jag tycker du är gullig. Började faktiskt prenumerera på dina YT. Trodde du inte va? ;-) Men det har jag gjort.
Hoppas du får inspo till fler YT-filmer. Jag har fått många förfrågningar om podd etc, men mukbang skulle jag nog aldrig ens våga ge mig på, haha!!
Kul att du gjorde det!

Svar: Ja, det finns en hel del idéer till videos på Youtube (speciellt om man kan tänka sig att göra det mesta...) :-) Mukbang visste jag inte riktigt om jag gillade eller inte, men tänkte att det kunde vara värt att prova. Och jag tyckte det var jätteroligt att spela in. Men det är klart... det ÄR ju väldigt speciellt att sitta och äta framför en kamera...
Vad kul att du blivit prenumerant! :-D Känns extra roligt i och med att jag vet att du inte är så mycket för just Youtubekanaler :-)

Tror absolut att en podd med dig skulle bli toppenbra! Jag skulle absolut lyssna!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?