Daffodils and other spring flowers
 
NU är det ÄNTLIGEN min tur att få fota och blogga om vårblommor! :-D Typ när alla andra tittat sig less på sådant och gått vidare till försommarbilder...
Men ändå.
Våren ÄR ju sen här uppe, och i år har den varit extra sen. Så jag tänker njuta av att vi äntligen har vår nu!
 
Bilderna i detta inlägg är fotade i lördags, alltså den 27:e maj. Det var på väg hem från ett födelsedagsfirande som jag plötsligt upptäckte dessa ljuvliga Påskliljor i en blomrabatt, och då jag hade Mark von Canon med mig så kunde jag inte motstå frestelsen att stanna upp och fota.
Jag har ju faktiskt haft fototorka och fotoabstinens i över ett år...
Det är dock fortfarande ingen värme att prata om. Det går inte att vara ute med kameran hur länge som helst utan att då frysa fingrarna av sig.
Jag hörde att det till och med snöade uppe i Kiruna i söndags!
Och idag har det haglat här hos oss.
Men snart. Snart. Snart kommer värmen ikapp våren :-D
Era fantastiska kommentarer!
1

Vad härligt! Fina bilder!

Svar: Tack! Ja, det är verkligen underbart att våren kommit hit också :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?