Världens finaste syskonbarn
 
Ikväll fastnade jag i mina hårddiskar; jag har suttit ett bra tag och kollat igenom en del av det enorma bildarkiv jag har på mina hårddiskar. It really is A LOT!!
I alla fall så hittade jag bland annat dessa underbara bilder! (De tre översta ↑)
Det känns som om det var igår jag fotade dem, samtidigt som det känns som en evighet sedan.
Första bilden är fotad under midsommarhelgen och de andra under PSG-helgen 2015. Det är ju för sjutton snart TVÅ ÅR sedan!!
Tänk att detta lilla hjärta snart fyller TRE (3) ÅR! Och så blir han storebror i höst. 
Och hans lilla kusin har nyss passerat 6 månader.
Jag är verkligen välsignad med världens finaste syskonbarn :-D 
 
↑ Elias och Kajsa ↓
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?