Now this is just a memory
Jag vet att det blivit mycket bilder den senaste tiden, men det blev helt enkelt så extremt många från den söndagen då jag fotade hela dagen. Men mycket bilder gör kanske inte så mycket ;-)
Numera är dock höstfärgerna ett minne blott; i alla fall de vackra färgerna.
Träden är kala, och alla gula löv på marken har förvandlats till bruna, förmultnade saker.
Det har snöat vid ett par tillfällen, så nu står vi officiellt precis på gränsen mellan senhöst och vinter.
 
Men i alla fall... då har jag ju i alla fall alla dessa bilder att titta tillbaka på och minnas när det var som vackrast :-)
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Vilka vackra höstbilder!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar bilderna :-D Jag önskar verkligen att det fortfarande såg ut sådär ute. Inte som nu, när alla träd är helt kala och redo för den riktiga vintern ;-(
Hoppas du haft en fin dag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Jättefina bilder, skapade en feelgoodkänsla hos mig.

Svar: Tack! Vad roligt att höra :-D Ha en toppenfin dag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?