The magic of a foggy day
Hittills har jag inte haft en enda utomhusbild från den här hösten. Inte en enda.
Det har ju som sagt BARA regnat HELA hösten!
Därför, bara för att det faktiskt varit uppehåll idag, gjorde jag detta till en fotosöndag.
Hade inga övriga specifika planer, så jag tog tillfället i akt och skaffade mig en liten höstbildbank á la 2017.
Det blev strax under 500 BILDER! Inte illa för en dags arbete, måste jag få säga :-)
Så från att ha haft 0 höstbilder har jag nu 500...
Det kommer ju dock att ta ett tag att gå igenom, sortera och redigera alla dem.
 
Men här kommer i alla fall ett litet urval av de bilder jag tog borta vid "Hällorna" (eller vad det heter) i Svensbyn.
Dimma i kombination med långa slutartider på vattnet tycker jag faktiskt blev riktigt magiskt.
Vad tycker ni?
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Jättefina bilder! Jag älskar dimma.

Svar: Tack! :-D Ja, visst är det något speciellt med dimma! Det är så kul att fota i, då det ger ett sådant magiskt ljus :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Oh wow ja magiskt och jättevackert!

Svar: Tack! Ja, det var verkligen underbart att få fota i dimman :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Alltså wow! Du är så himla duktig!

Svar: Tack! Vad glad jag blir :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?