Längtar tillbaka till Belgien
 
Varje år, den här årstiden, längtar jag tillbaka till när jag var till Belgien på en två-veckors-utlandspraktik. Det var sannerligen den perfekta platsen att fota just höstbilder, och jag hade gärna åkt dit igen.
Det är 6 år sedan.
Shit! Har det redan gått så lång tid!?!
På den tiden hade jag fortfarande min gamla systemkamera (400D:n). Tänk vad jag skulle kunna åstadkomma idag, med den älsklingskameran jag har nu!
 
Dock måste jag få säga att allt regn vi haft den här hösten gjort att höstfärgerna är mycket intensivare än de brukar. Dessutom är det som sagt som om hösten blivit försenad/förlängd.
September är slut, och vi är fortfarande inne i den vackraste delen av hösten.
Så tack och lov kan vi se något positivt i allt regnande :-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?