När tre snart blir fyra
När tre snart blir fyra...
 
Blivande storebror
 
I väntan på lillebror...
 
 
Helgen som var kunde inte bjudit på bättre väder... eller jo, möjligtvis kunde det varit lite varmare (men en kan ju inte få allt ;-P) Det var strålande sol, som gjort för utevistelse. Och fotografering.
Så i lördags blev det en familje-/gravidfotografering med min syster, då de blir fyra i familjen om bara några veckor.
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?