This made my day!
 
När jag kom tillbaka till datorn efter att ha fixat lite andra saker tidigare ikväll (typ äta middag) fick jag syn på en sak som jag faktiskt måste erkänna gjorde hela min dag...
Mitt inlägg med bilderna från familjefotograferingen hade hamnat uppe på blogg.se´s startsida!!
YAY!
Jag har bara fått plats där en, eller max två gånger under mina nio år på blogg.se.
Att få vara med på startsidan, av alla hundratusentals bloggar som finns på denna plattform, känns verkligen som ett erkännande :-D
 
Tyvärr är bilden inte kvar, då den låg i högerkolumnen, och den uppdateras snabbare än mittenkolumnen. Men jag hann i alla fall ta en printscreen som bevis :-)
Och vilken kolumn spelar egentligen inte så stor roll. Startsidan är Startsidan :-D
Det gjorde min dag att hamna där!

Tack Blogg.se!!
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?