Det gömda paradiset (del 1)
Jag har hört talas om stället som kallas Blå lagunen förut, men inte vetat var det ligger.
Eller; jag har vetat ungefär, men aldrig tagit mig tiden att leta upp platsen.
Så nu vill jag bara säga; VARFÖR i hela friden har jag inte tagit mig den tiden??
 
Igår, torsdag, gjorde jag i alla fall precis det.
Jag tog bilen och gav mig ut på upptäcktsfärd.
Och efter en stund hittade jag det faktiskt! Det gömda badstället "Blå lagunen", och jag förstår verkligen varför det kallas så.
Nu har jag aldrig varit på badsemester utomlands, men kan tänka mig att känslan är nästan som när en kommer till något sådant ställe och ser vattnet.
 
Helt fantastiskt ställe var detta!
Dessutom endast 10-15 minuters bilväg från mitt hem.
Kan säga att kameran gick varm, och jag kan tänka mig att det är ännu roligare att fota där under solnedgång och soluppgång...
Dock kan jag också tänka mig att det är jobbigt mycket mygg där på kvällar och nätter... Det är ju trots allt mitt i skogen.
 
 
Stay tuned for part 2!
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?