Fresh island garlic
 
Den här nyheten såg jag för ett tag sedan, men det har inte blivit av att smaka den förrän nu. Av den anledningen att jag nästan aldrig köper chips, och när jag gör det äter jag typ knappt halva påsen. Sedan blir resten kvar tills de härsknar (eller vad nu chips gör ;-P)
Jag är mer av en godisråtta. Har alltid föredragit godis framför chips.
 
MEN när det kommer en ny chipssmak gjord utifrån den godaste dippen vaknar den där Nicke Nyfiken inom mig till liv.
Tyvärr måste jag säga att jag blev lite halvt besviken. Eller 'besviken' är väl egentligen fel ord, eftersom mina förväntningar var så höga vilket oftast leder till en viss besvikelse.
De var inte dåliga, det kan jag inte säga. Men heller ingen smaksensation.
Känslan jag fick var lite mera "Eh".
Dock vet jag inte; det kan ju faktiskt hända att det spelar in att jag inte är överdrivet mycket för just chips.
 
Betyg: 3 av 5
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?