Nu tändas tusen juleljus
Kunde inte hindra mig från att fota lite fler bilder från mitt julpynt här hemma ;-)
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Vad fint du har det, Erica. Det är ju bara att älska rådande tid. Verkligen njuta och gräva ner sig i myset. Älskar det.
SÅ vacker tallriken är på sista bilden. Det är alltså levande ljus bakom den? Jättefin.
Kram från mig

Svar: Tack! Vad kul att du tycker det!
Ja, NU ska vi verkligen njuta! Den här högtiden tar slut alldeles för fort!
På sista bilden är det en ljusgrej med två likadana glasskivor med mönster, och mellan är det som en ”låda” innehållande en Led-ljusslinga. Går på batteri.
Jag hittade den på Dollarstore här i Piteå förra veckan (tror jag det var).

Kramar och ha en toppendag!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Eva i Dalarna
2

Vilken fin ängel! Julkänsla över alla bilderna..



Svar: Tack för din komplimang om mina bilder :-D
Och kul att du gillar ängeln. Har fått den någon jul för länge sedan, tror jag.
P I X E L I E - Erica Pettersson

Eva i Dalarna
3

Julängeln är så fin. Julkänsla på alla fina bilderna! God jul på dig Erika!

Svar: Tack :-D
En riktigt God Jul till dig också!
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?