Som att vandra rakt in i en annan värld...
 
Förra veckan var det kallt.
Det betyder att det också var frost. Ordentligt med frost!
Alla träd (och allt annat) var alldeles vitt, vilket betyder att det verkligen var kritvitt var en än tittade.
Det var så vackert att jag mot slutet av veckan klädde på mig varmt och gick ut på en kvällsfotorunda med Mark von Canon (som för övrigt fyllde 6 år den 17:e januari).
 
Flest foton blev tagna i Badhusparken, vilket inte var så konstigt...
Det kändes verkligen som att "kliva in i en annan värld" när en kom in i parken. Att gå bland alla frostbeklädda träd, på de plogade gångstigarna genom parken är sannerligen en avkopplande aktivitet.
Att dessutom ha med kameran var helt ljuvligt.
Trots kylan gick kameran varm :-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?