Styra upp bloggen
 
Tänkte att jag skulle försöka mig på det här med bloggplanering.
Jag vet att många bloggare använder sig av den metoden, speciellt de som är lite större (av självklara anledningar). Själv har jag hittills inte haft någon direkt planering, utan bara skrivit precis när andan faller på, så att säga.
Inget fel med det i och för sig, men detta har resulterat i att jag (som ni märkt) hamnar i blogguppehåll lite då och då. Samt att när jag väl kommer på idéer så kan jag inte låta bli att publicera typ alla på en gång, efter varandra.
 
Därför tänkte jag att om bloggplanering fungerar för mig så kanske jag kan eliminera blogguppehållen, i alla fall lite grann. Om jag har en ungefärlig planering för min blogg kanske det är lättare att liksom sprida ut inläggen över veckan och på så sätt få ett kontinuerligt bloggflöde.
 
So, let´s see how this works.
Jag känner mig peppad i alla fall, men det kanske mest beror på det fina vädret ;-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?