Bullet journal – November
Jag vet att det är lite sent, då halva månaden redan har gått.
Men tänkte ändå att jag publicerar ett inlägg där jag visar upp vad jag skapat i min BuJo ( = Bullet Journal ). I alla fall hittills. Kan hända att det blir ytterligare lite innan månaden är slut ;-)
 
Har någon av er provat på Bullet journaling?
Jag provade som sagt i somras, efter att ha sett sååå mycket rolig inspiration i ämnet. Både bilder och på Youtube.
Har av någon anledning inte varit inne och sökt efter BuJo´s på Pinterest, men kan tänka mig att det finns en uppsjö av sådan inspiration där också... ;-)
 
Jag är som sagt nybörjare och har heller inte jordens bästa pennor, men ändå tycker jag det är skitkul! Jag älskar verkligen detta sätt att skapa en kalender och jag älskar att se mig själv utvecklas. Speciellt när det kommer till att själv skriva olika typer av typsnitt.
 
Bullet journaling – Absolut ett bra sätt att spruta ur sig kreativitet!
 
 
Gällande texten på vänster sida så syftar jag i detta fall på den mörka årstiden.
Jag är INTE på en mörk plats i livet...!
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Ser så himla roligt ut! Jag har aldrig provat, men tror egentligen det skulle passa mig ganska bra. Älskar att sitta och pyssla och fixa

Svar: Ja, det är jätteroligt med Bullet journaling! Jag har som sagt inte hållit på så länge, men jag älskar det :-D
Jajamensan; om du gillar att sitta och pyssla så tror jag absolut att BuJo är något för dig! Prova gärna :-)

Ha det bra! (Och lycka till om du provar på Bullet journaling!)
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

Så fint! Har verkligen försökt att göra en egen men har inte tålamodet upptäckte.

Svar: Tack! Vad roligt att du tycker det :-D
Kul att du också provat på BuJo! Ja, det är ju lite tålamodskrävande :-) Själv brottas jag lite med själva inspirationen. Har inte riktigt kommit in i vad för saker jag skulle kunna lägga in i min bullet journal, men hoppas på att det kommer mer och mer allteftersom :-)


Ha en fin kväll!
P I X E L I E - Erica Pettersson

3

Så inspirerande att se hur du har gjort. Älskar att pyssla med sådant här! Är så avkopplande :)

Svar: Tack! Vad roligt att du gillar mitt inlägg :-D Ja, visst är det roligt med Bullet journaling! Jag älskar också kreativiteten. Att en får utforma sidorna precis som man vill, och ha med precis vilka saker man vill :-) Håller verkligen med om att det är avkopplande att sitta och skapa i min BuJo :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

4

Så fint. Skulle nog gillat det där mer när jag var yngre. Min systerdotter är otroligt duktig med sin BoJo. Tycker din är så fin också.
kan tänka mig att det blir nästan som terapi.
Kram!

Svar: Tack! Vad kul att du gillar min BuJo :-D
Jag är fortfarande nybörjare; provade på det lite smått i somras, så har bara hållit på sedan dess. Hoppas på att jag till slut utvecklas så pass att jag kan göra liknande alla de jag sett i Youtubevideos och bildsökningar på Google :-)


Roligt att din systerdotter också håller på med BuJo´s! Har hon hållit på länge?


Har inte tänkt på det som terapeutiskt, men jag tror absolut du har rätt. Det blir absolut lite som terapiarbete att sitta och skriva och rita i sin Bullet journal.
Lite som, vad jag kan tänka mig, med de här målarböckerna "för vuxna" :-)


Kramar
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?