20 grader i oktober
Som guld...
 
Bästa kommunen ever!
 
 
Kan vi bara ta två sekunder och verkligen ta in vilken MAKALÖS helg vi precis haft; vädermässigt!!
Jag menar; första veckan denna månad snöade det och nu - i mitten av oktober - har vi haft 20 grader varmt!!
Säga vad en vill om 2018, men vädret har då minsann varit något utöver det vanliga! Jisses alltså!
 
20 plusgrader den 14:e oktober.
Nej, jag kommer helt enkelt inte över det...
 
Jag har varit igång med lite olika grejer hela helgen, men hann ändå med att fota lite under gårdagen. Alltså söndag. Inte för att jag åkte långt eller så, utan det blev att hålla mig i mitt närområde -alltså inne i stan.
Bilderna kommer dock att vara uppdelade på två inlägg, eftersom det skulle bli så extremt långt annars.
 
Jag gillar fortfarande inte hösten, på grund av mörkret. Men den ÄR vacker, det är den verkligen!
Likt sprakande magi.
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?