Det är hit man kommer när man kommer hem
Här låg leksaksbutiken Lek&hobby när jag var liten.
Jag har bland annat ett minne – jag måste ha varit 4-5 år – när jag varit hos läkaren och klippt tungbandet (har alltid haft för kort sådant, och kan därmed inte säga t.ex. bokstaven R ordentligt.
I alla fall; efter ingreppet/läkarbesöket kommer jag ihåg att jag fick gå till Lek&Hobby och köpa något jag ville ha.
Kommer till och med ihåg att jag valde en sådan där "ritväska". Alltså en väska likt typ en portfölj (i plast) innehållande en massa olika typer av pennor, kritor och målarfärg.
 
Jag må vara lokalpatriotisk, men jag bor ta mig fasen typ i Sveriges mysigaste lilla stad!
Piteå in my heart, forever and ever! 😍
 
As I was saying...
 
I rest my case!
 
 
Och så Badhusparken med den omringande kanalen.
 
Ja, denna bild är tagen i mitten av juli.
 
Era fantastiska kommentarer!
1

Det ser faktiskt väldigt mysigt ut! Vilka fina bilder också :D

Svar: Tack! Ja, det är en så mysig liten stad jag bor i :-D Vill absolut inte bo någon annanstans på sommaren! Vintern däremot skulle jag gärna slippa. Eller i alla fall några månader färre med snö.
P I X E L I E - Erica Pettersson

2

oh wow!! Så vackert!

Svar: Tack :-) Ja, jag älskar min fina lilla hemstad :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?