The Magic of Christmas
 
Mina favoritbilder från Julafton 2018.
 
 
För övrigt vill jag bara lägga till en extra information, som inte har med själva det här inlägget att göra...
Jag vet att det är störande just nu med min design. Bland annat att toppmenyn följer med när en scrollar och att headern har hoppat ner på grund av den blaffiga annonsen som dykt upp igen.
Anledningen till detta är helt enkelt att min PRO-period har gått ut, och jag har inte förnyat den ännu.
Ville ju gärna betala räkningarna och beräkna matkostnader innan jag går och köper något som ett Promedlemskap på bloggen ;-P
Plus att jag har den årliga bilskatten den här månaden. Och så har det varit jul.
Men vi får se...
Jag håller i alla fall på att fila på en annan design, som inte har menyn högst upp och alltså inte skulle påverkas av blaffannonsen (panoraman).
Men tills dess måste ni stå ut en stund med läget för närvarande.
Ville i alla fall bara flika in detta meddelande, ifall det varit någon som undrat/undrar :-)
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?