De där röda Tulpanerna
 
Börjar ni vara less på bilder? Då har ni kommit till fel juniblogg, hehe ;-)
Jag älskar att jag har så mycket nytt material att visa på bloggen just nu!
Ni som följt mig länge vet ju att jag befunnit mig i fototorka. Har haft viljan, men varken motivationen eller inspirationen. Därför är det så underbart att den återvänt till mig!
Och under våren samt försommaren är det ju inte direkt någon större utmaning att lyckas med bra bilder... Naturen är på fotografens sida, om en säger så.
 
Vi har ju faktiskt också gått in i självaste Midsommarveckan!
Helt SJUKT att det är Midsommarafton på fredag! Det är de absolut ljusaste tiden på hela året nu, och jag njuter för fulla muggar.
Jag lever för den här tiden på året.
Den här tiden är anledningen till att jag klarar av att bo här uppe. Det finns inget pris i världen som skulle få mig att ge upp detta! Absolut inte!
Djupast i själen är jag Norrbottning. Pitebo. Det kan ingenting ändra på.
 
Tycker Euskefeurats "Det är hit man kommer när man kommer hem" illustrerar känslan så bra!
Det är för övrigt även Piteås kommunslogan... Det är hit man kommer när man kommer hem. Kommunens mål är att alla ska få känna den känslan; de som bor här, de som kommer hit, de som flyttar hit, de som flyttar tillbaka hit. Det är hit man kommer när man kommer hem.
 
 
Era fantastiska kommentarer!
Eva i Dalarna
1

Underbara underbara tulpanbilder, älskar dem! Du är så bra på att ta fina kort!
Önskar dig en fin midsommarvecka och en Trevlig midsommar, för mig blir det jobb hela midsommarhelgen men efter det SEMESTER!

Svar: TACK! Vad glad jag blir! Vad kul att du gillar mina bilder :-D
Trevlig midsommar till dig också. Hoppas du får en fin midsommar, trots jobb. Och så härligt med semester sedan!
Jag jobbar veckan efter midsommar, då det är sista veckan innan förskolorna sommarstänger och sommarjouren börjar (1 förskola per område har öppet) men efter det är det SEMESTER för mig också! Fem veckor av sweet ledighet!

Och för mig är det dessutom min första betalda 5 veckorssemester någonsin! Känns ljuvligt, och SOM jag ska NJUTA!


Hoppas att din semester också blir toppen! Och ha en fin midsommarvecka, som sagt :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?