Kommer ni ihåg den här?
 
Har du följt mig länge? Då kommer du kanske ihåg denna bilden.
Satt och gick igenom gamla bildmappar under helgen (förnyad redigeringsinspiration ni vet :-)) och kom till den här. Den som jag skapade för flera år sedan och som jag blev så nöjd med.
Och vet ni vad? Jag känner mig fortfarande nöjd med den. Jag gillar den fortfarande.
Framförallt gillar jag känslan av magi i den.
Kommer ihåg att det var en av bilderna jag hade med på min utställning på Hortlax bibliotek för ett gäng år sedan, och jag fick bra respons på den. Minns inte vilket år dock. 2013? 2014?
Såhär i efterhand känner jag dock en önskan att jag skapat alla bilder på det här temat. Typ böcker och magi. Jag ställde ju trots allt ut på ett bibliotek.
Nåja, det blev bra ändå.
 
#återupptäckagamlabilder
Era fantastiska kommentarer!
Eva i Dalarna
1

Spännande att du ställt ut! Har du gjort det många gånger?
Jag är nog en ganska ny följare, så jag minns inte denna bild, men den är fin.

Svar: Ja, det var jättekul! Speciellt att se sina egna bilder utskrivet och inte "bara" på datorn för en gångs skull :-) Jag har bara ställt ut en gång. Det var på biblioteket i min hemby Hortlax (ligger ca. 1 mil söder om Piteå stad).

Och Tack! Vad roligt att du gillade bilden :-D
P I X E L I E - Erica Pettersson

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?