5 saker du kanske inte visste om mig
Ja, det blir en gammal bloggklassiker idag. Den här typen av lista har nog funnits lika länge som det funnits bloggar... det vill säga ungefär femton år.
Men jag gillar fortfarande att läsa dem hos andra, och jag hoppas ni känner likadant.
 
 
+ Jag gick ut högstadiet/grundskolan med usla betyg. Slutade 9:an med genomgående G i mitt betygsdokument. Eventuellt kanske jag hade VG i ett eller ämnen, men annars G i allt.
Så på håret Godkänd.
Däremot gick jag ut gymnasiet med majoriteten VG i mitt slutbetyg. Några MVG och några G, men som sagt övervägande VG.
Jag skäms över mitt grundskolebetyg, men är jäkligt stolt över mitt gymnasiebetyg :-)
 
+ Jag röstade Nej i EMU-valet 2003. Alltså "Nej till att Sverige skulle införa Euron".
 
+ Vid ett tillfälle ett sommarlov ägnade jag två timmar och femton minuter i sträck till ett enda hopp i Super Mario Bros till Nintendo64...
Ska man hitta något positivt med det kanske man kan säga att jag i alla fall inte är en person som lätt ger upp ;-P
 
+ Jag pratar inte mycket, utan är en mer lyssnande person. Men när jag väl börjar prata bokstavligen RINNER orden bara ur mig. Jag babblar på så att det till slut känns i munnen som jag svalt en hel öken...
 
+ Paradoxalt nog vill jag gärna få en stor plattform av något slag på sociala medier, men jag vill inte bli känd/igenkänd.
 
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?