Say hello to Wordpress!
Nu testar jag.
Nu kastar jag mig ut från min trygga bloggvärld, mot en bloggportal jag inte alls känner till.
Varenda gång det krånglat hos blogg.se de senaste åren har jag börjat kolla efter alternativ, och Wordpress har alltid legat som en skugga bakom mig. Nyfiken på att prova.
Men jag - trygghetsbehovet personifierat - har inte vågat prova.
Förrän nu.
 
Jag förstår mig inte på hälften av alla funktioner.
Jag har inte på långa vägar samma kontroll över bloggens utseende/estetik.
Jag har ingen aning om vad jag gör. Det känns som jag är bloggnovis igen.
Men jag provar.
Jag testar att blogga med Wordpress.
Gratisversionen visserligen, så slipper inte undan reklam. Men man kan inte få allt ;-P
 
Kommer dock att dubbelblogga, i alla fall ett tag. Förklarar mer på andra bloggen, men basically så blir det samma inlägg som publiceras där kommer även läggas upp här.
Detta på grund av att om det blir så att jag inte trivs med Wordpress vill jag inte att det blir ett tidsglapp här under den tiden.
Det är en sak att ha hopp på grund av motivationsbrist, men jag vill inte aktivt blogga, komma tillbaka hit och så har jag världens lucka här, om ni förstår hur jag menar.
 
Så...
Den är alltså här nu... Jag tror, och håller tummarna, att den faktiskt är aktiverad också (så den går att gå in på).
.
.
.
ericapettersson.wordpress.com
Era fantastiska kommentarer!
Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?