Storkrångel med kommentarer
Jag behöver lite hjälp.
Om det är någon som ser detta inlägg, skulle ni ha lust att hjälpa mig en extra minut? Skulle ni kunna försöka skriva och skicka en kommentar under detta inlägg?
Jag har fått vetskap om att det inte går kommentera min blogg. Inte som förut att det "bara" varit svårt, utan att det numera inte längre går.
Kommentarerna försvinner bara när man klickar på Skicka kommentar.
Jag har själv testat under eftermiddagen idag att logga ut (för att "komma utifrån" så att säga) och sedan provat skicka kommentarer på min egen blogg. Det har fungerat utan problem alla gånger, så det verkar som att jag själv är den enda som kan kommentera nu.
Och det är ju inte MINA kommentarer jag vill ha under mina inlägg; det är ERA.
Ifall den enda som kan kommentera ens blogg är bloggägaren själv så försvinner ju hela idén med ett kommentarsfält...
 
Därför vill jag nu ödmjukast be er om denna tjänst; skulle ni kunna testa skicka en kommentar under det här inlägget?
Det behöver inte vara något insiktsfullt; bara typ "Jag provar kommentera" eller något liknande.
 
Och ja, jag förstår att om det inte kommer några kommentarer så vet jag ändå inte om det beror på att det inte går kommentera eller om det är så att ingen sett inlägget.
Därför kommer jag lägga upp en Story på min Instagram (Bitter.and.happy) med en widget där man kan meddela hur det gick för en att kommentera.
 
 
 
 
(Detta inlägg kommer att tas bort efter ett tag.)
Era fantastiska kommentarer!
Eva I Dalarna
1

Hej Jag provar att kommentera nu då! Så får vi se om det går. Ha en trevlig första advent!

Eva I Dalarna
2

Hej Jag provar att kommentera nu då! Så får vi se om det går. Ha en trevlig första advent!

Eva I Dalarna
3

Hej Jag provar att kommentera nu då! Så får vi se om det går. Ha en trevlig första advent!

Eva I Dalarna
4

Hej Jag provar att kommentera nu då! Så får vi se om det går. Ha en trevlig första advent!

Eva I Dalarna
5

Hej Jag provar att kommentera nu då! Så får vi se om det går. Ha en trevlig första advent!

Eva I Dalarna
6

Först hände ingenting, så tryckte jag igen och som du ser blev en kommentar till flera. Detta har hänt förut också. Nu ska jag trycka endast EN gång så får vi se!

7

Glad advent!

Anonym
8

Önskar en fin andra advent 🕯️🕯️.

Anonym
9

Önskar en fin andra advent 🕯️🕯️.

10

Testar att skicka en kommentar. Önskar dig en God Jul!

11

Testar att skicka en kommentar. Önskar dig en God Jul!

12

GOD JUL Julfrid åt alla. Jag önskar dig en riktigt skön julhelg med mycket avkoppling och nöjen. / Nilla

Skriv din kommentar här
Jag uppskattar verkligen om du lämnar en liten kommentar innan du går.

Jag fotar med Canon EOS 5D mark II (och ibland iPhone 6).
Jag har två objektiv; Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM och Canon EF 50mm f/1.4 USM.
För redigering använder jag mig av Photoshop CC.


Beställ en personlig bloggdesign! Jag tar inte emot några beställningar för tillfället.

Jag tar mer än gärna emot konstruktiv kritik/feedback, då det hjälper mig att bli en bättre Fotograf och Bloggare.

Och glöm inte; Ni är bäst! ♥
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?